Rozmaitości


Macie jakieś ulubione kwestie z filmów? - PISZCIE W KOMENTARZACH !!

Jeszcze troche fajnych kwestii!! 


Jedne z najlepszych kwestii filmowych !!



Dziwne buty? 

Co sądzicie o tych butach -Balanciaga Jesień/Zima 2010/2011?  Bo ja mam mieszane uczucia, ale na pewno z chęcia sprawdziłabym czy dobreze leżą - no cóż w końcu ciekawość to pierwszy stopień do piekła ;-)



McDonald dla Fashionistek!!


Co byście powiedzieli na frytki zapakowane w opakowanie Hermesa, hamburgery Burberry i lody Paul Smith. 

                                                   http://www.access-agency.net/mcfancy
McFancy to McDonald dla osób "kochających" modę połączony ze swego rodzaju instalacją artystyczną. Projekt miał być prezentowany podczas Tygodnia Mody w Nowym York'u, Mediolanie,Paryżu, Londynie, Sydney i Honkkongu. Pomysłodawcami są właściciele portalu Cool Hunter, a opakowania zostały zaprojektowane przez Amy Moss. 
Oto wizualizacja i inne opakowania ze strony Access Agency:




A to przykładowy zestaw:




Rewelacyjne buty !!

Bardzo lubie buty Christiana Louboutin'a głównie z uwagi na ich niepowtarzalny design i wygodę. Oto jedno z ostatnich dzieł Louboutin'a:


Trzydzieści trzy pary tych butów - kolecja "Peace of shoes" - zostały stworzone, ponumerowane i podpisane przez Christian Louboutina, aby wspomóc fundację Grameen, 100% zysku ze sprzedaży tych butów zostanie przekazne tej fundacji.
Fundacja ta powstała w celu wspierania mikrofinansów, idee zapoczątkowanej przez Muhammad Yunus, założyciela banku Grameen i laureata Pokojowej Nagrody Nobla w 2006 roku.  Dla Louboutina inspiracją była książka Yunus'a pt. "Creating world without poverty".  

"W 1976 roku w ramach projektu badawczego Muhammad Yunus trafił wraz z trójką swoich studentów do wsi Dżobra, w której kobiety wytwarzały bambusowe stołki. Zarabiały po 2 centy dziennie. Nie stać ich było na zakup materiału za 20 centów, musiały więc pobierać materiał od przyszłego nabywcy. Yunus postanowił udzielić im pożyczki. Eksperyment okazał się udany i po pomyślnym powtórzeniu go w innych miejscowościach, Yunus założył Grameen Bank, udzielający mieszkańcom Bangladeszu niewielkich pożyczek na rozkręcenie drobnej przedsiębiorczości, zakup potrzebnych materiałów, itp. Klientami Grameen Banku, który nie wymaga zastawów, są najczęściej kobiety (96%), pożyczające 12-15 dolarów. Najwyższe pożyczki nie przekraczają 300 dolarów. Mimo stosunkowo wysokich odsetek spłacanych jest prawie 98% kredytów. Stosowane są także pożyczki grupowe, w których cała grupa solidarnie poręcza spłatę zobowiązań każdego ze swoich członków.

Uzasadnieniem przyznania nagrody Yunusowi było oświadczenie Komitetu Noblowskiego, że "nie będzie można osiągnąć trwałego pokoju, dopóki duże grupy ludności nie znajdą sposobu na wydostanie się z nędzy".

Sukces modelu mikrofinansowania Grameen Banku zainspirował podobne przedsięwzięcia w wielu krajach, zarówno rozwijających się, jak i uprzemysłowionych, w tym w Stanach Zjednoczonych." - (źródło Wikipedia)


Kampania reklamowa "Shameless" graniturów firmy Suit Supply

I znów o reklamie... Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie skomentować najnowszej kampanii firmy Suit Supply. Ci z Was, którzy czytają pudelaka natknęli się już pewnie na doniesienia o jej bulwersującym charakterze. Nie wiem może ja jestem zbyt otwarta i tolerancyjna, ale moim zdaniem ta kampania jest bardzo dobra. Z pewnością trafia w męski punkt widzenia, a przy tym jest, w mojej ocenie, zrobiona ze smakiem - z dodatkiem szczypty wyrafinowania i wyuzdania. Celem wyrobienia własnej opinii na jej temat proponuje Wam, abyście weszli na stronę firmy Suit Supply i ocenili sami - http://www.suitsupply.nl/

Poza tym nie ma się co oszukiwać, ta kampania ma przede wszystkim na celu uczynienie marki bardziej rozpoznawalną i widoczną. A jak to mówił jeden z moich wykładowców: "Nie ważne co o tobie mówią, ważne żeby mówili" :-) 


Reklama Calvin'a Klein'a zakazana !!

W Australii zakazane zostało rozpowszechnianie kampani Calvin'a Klein'a z Lara Stone, jako promującą gwałt i przemoc. Moim zdaniem w tej reklamie nie ma nic niestosownego. 

Jakie jest wasze zdanie? - piszcie w komentarzach poniżej. 






"Ulica należy do dżinsów, trampek i T-shirtów" - Donna Karen

Podkoszulek nie jest już jednyniem niewinnym elementem garderoby, który pierwotnie traktowany był jako bielizna męska. Od czasów, gdy podczas II wojny światowej wyposażono około 12 mln żołnieży w podkoszulek, który kosztował około 24 centów,        T-shirt zmienił swoją funkcję i cenę.   

T-shirt zawdzięcza swoją nazwę temu, że po rozłożeniu przpomina literę T.

Współczesnie T-shirt jest nie tylko świetnym narzędziem reklamy, ale również rewelacyjnie sprawdza się w polityce oraz propagowaniu rozmaitych poglądów i przekonań.

Niegdyś zwykły, biały podkoszulek - teraz sposób na wyrażenie własnej osobowości, nastroju, przekonań i poglądów.

Jeśli macie t-shirty z ciekawym napisem lub nadrukiem to koniecznie podzielcie się tym w komentarzach poniżej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...